HJÄLP!

hallå??
har ni ens tänkt på hur synd det är om de här barnen?
när man ser bilder och filmer från nyheterna, får man ont i hjärtat på hur vissa barn har det.
vi skall vara glada av det vi har, och inte begära så mycket när det finns en stor skillnad på andra sidan jordklotet.
Hur vissa andra barn har det, de är slavar för andra människor, å får inte alls mycket betalt, har tagit med några få bilder på hur vissa har det, men tog inte med de mest tragiska! "/
Jag tycker inte att det skall behöva vara såhär, 
De sliter av sin hud nog, mest, varje dag, pågrund av slaveri, 
Bara för att deras föräldrar inte lever och vissa har inte ens nått syskon.
Därför får de klara sig själva.. varje dag..
jag fattar inte hur dem orkar.
På nätterna önskar de att de ligger bredvid nån som de älskar och den personen säger Allt är okejj. '
men istället ligger de ensama, hungriga, smutsiga, trötta, och oroar sig för allt farligt runt omkring dem..
Hur det var förr.
svarta människor behandlades dåligt..
jag tycker inte det är okej!:S
De mister sina syskon och föräldrar nästan varje dag.!?
är det okej!???
jag tycker att det skall bli ändring på ALLT i världen..!!!!
Varför skall alla vara så oroliga idag?
Titta och se på bilderna och försök se hur bra ni egentligen har det !?
SÅHÄR GLAD VILL JAG ATT ALLA BARN I AFRIKA OCH RUNT OM I VÄRLDEN SKALL VARA VARJE DAG, UTAN ATT ENS VARA RÄDD OCH LEDSNA FÖR NÅTT.!!!

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0