it close to midnight!!

hej, kom precis hem från rellen, är med cornelia, vi gör vår S.E.C.R.E.T THING!!
haha aaas kuuul!!(L)
justdet, vi var ju på skolbio idag.
På skolbiografen ''Draken'' vid järntorget, sen tog vi oss hem t skolan ensamma, och vår lärare åkte i hennes bil :p
.. kuul, bra film men väldigt jobbig, ''I Taket Lyser Stjärnorna''
träffade simon, lovisa, matilda, amanda ruthberg, oskar falk och mer.
<333
nu skall jag hjälpa henne med engelskan, men iaf, idag var det astråååkiiigt på rellen i Fikaklubben.
smsar med min prinsessaaa! joanna, eftersom hon bara e min så kan ni gå och lägga er !
Nu skall jag snart äta middag och följa cornelia hem. 
pussssss v.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Loooooove yoooou(L)

2009-10-21 @ 19:29:57
URL: http://baaajjjs.seeeeeeeeee
Postat av: Anonym

vem?

2009-10-22 @ 11:34:51

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0