lördagsmys?!?

hej, kan man kalla dagens kväll ''lördagsmys'' ?
jaja, jag kör väl på det !
idag har jag ju sååklart varit med antonia och vera, vi sov ju hos vera, igår kväll.!
Det var jättekuul!, 
Idag så lagade vi pannkakor till frukost.!
Asså seriöst, den sötaste människan i Hela Världen, Är PELLLEEEE ! (en av veras lillebröder)
asså han e sjuuuukt söööt ! <3
jaja, <3, sen så, satt vi med varsinna datorer och chattade ;) tyyp.
sen så gick vi upp t veras rum, satte på oss badkläder (bikini) å gick ner till veras gym och tränade lite ;), sen så gick vi upp t veras rum och satte på oss badkläder (bikini), å gick ner å då var vattnet klart i hennes jaccutzi, så vi gick in ! 
myysigt, så rakade vi benen och tvättade håret ;p
haha, ! sen så ringde min mamma och sa att hon stod utanför veras hus och väntade på mig med adrian i bilen, så gick jag å gjorde i ordning mig , sen gick jag ut till mamma i bilen.
Igår kväll hade också victoria (veras mamma), 3 tjejkompisar hemma, hennes syster, och två kompisar, en av de var cornelias mamma, hon var jättesnäll!
Så gick de ut senare på kvällen och kom hem halv 3 på natten igen , å så långt orkade jag och antonia att dygna , fast vera somnade ;p <3
(vi kollade på ''Ciao Bella'', i deras TV-rum, också)
jaja, sen så satte jag ju mig i bilen, och då satt mamma och adrian där, så åkte vi direkt till frölunda torg, å jag fick 500:- av mamma för att köpa saker för, så jag köpte en munktröja på BikBok för 300:- och 2 T-shirtar på H&M för 98:- (2-pack)
sen gick vi till Mc-Donalds!
Sen gick vi till den nya delen, HIHIHIHIHI . det var jätte fiiiint <3 xD
(jag har mke att skriva)
så gick vi till skomakaren för han skulle laga min jackas dragkedja, men han hade inte tid *surgubbe*
sen åkte vi hem och provade allt. adrian fick också mycket. av mamma.!
Justdet.. jag fick 500:- av mamma för jag ville gå och kolla på tjejkläder och adrian på killkläder så då sa mamma, ta 500:- kronor här och gå och kolla för dig själv, så möts vi utanför JC.
Okejj, det gjorde vi också.!
Å nu är min mamma och handlar middagsmat!:D
  • lövbiff med grillkrydda, bakpotatis, sallad, och vitlökssmör :D
min mormor och morfar skall också äta här :D
jaja, nu orkar inte jag blogga mer, men bloggar senare ikväll innan jag skall lägga mig, för jag skall på ett läger imorn 7 på morgonen i Stcokholm, så måste lägga mig tidigt för skall gå upp klockan halv 6, på morgonen <3

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0