nu och ikväll

Kom nyss hem från Askims Ishall, var där med Lovisa och Sofia,:D, F U N N Y ! ! ! ! 
Gud vad skönt att få komma ut ''ON THE ICE''
Hiiihihihhihihihi, är det nån mer än jag som ääälskar skridskoråkning?
jaja, sen kom mamma och hämtade oss (mig och sofia), å hon fick se hur jäkla G R Y M ! ! ! ! ,jag var..
Sen åkte vi hem, och precis nu åkte sofia hem ://. hahappppp!!!
Vad skall man hitta på de här 2 timmrarna som e kvar?
JOOO, STÄDA :@ hatar att städa.. 
Ikväll skall antonia sova här.. vi skall åka ner och hyra film.. (skräckfilm), sen skall vi köpa godis :D, 
och vi skall ha suuper (a) Har alltid kul med henne, min sockerpulla .
Hon kommer klockan 5, å klockan är nu kvart över 3, snart halv 5 :D kulkulkulkulkulkulkulkulkul! älskar dig antonia!
nej, nu skall jag städa mitt rum, för snart kommer antonia. det måste va fiint..
ses snart, bloggar mer sen.
v.

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0