skolarbete ''tittskåp''

hhejjjjhejjjj bloggen(: är med saralee och sofia nu, idag har jag vart hos tandläkaren, DET GICK JÄTTEBRA!
hon tyckte jag hade jättefiiina tänder, fick bananflour , BLÄÄÄÄä!
Jag och sofia har ju bokredovisning imorn :D, så nu har vi fixat klart vårt fuula tittskåp.
Haha, men det blev ganska bra ;p
Nu är mamma och handlar , å när nere där vi har hållt på med tittskåpet ser det ut som HEJJJ KOM OCH HJÄLP MIG!
Liksom, det rä papper överallt och så.
Fick se mitt matteprov idagg.. bara 7 fel, GAHAHAHHAHAHAHAHAHAH , jag suuuger i matte.! xD
Men ah, blev rätt så nöjd ://, förresten , om ingen vet så Älskar jag Antonia, så ni kan ju bara gå och lägga er.!
Skall nån här kolla på Desperate Housewifes ikväll?? , iaf Jaaaaag!
bloggar mer sen bebes..!!!!!!!<3
v.

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0