STOCKHOLM !!

hejj, kom precis hem från stockholm.
Jag var där på ett läger..
kan bara säga en sak.. SJUUUKT KUUUL!!!
Imorgon skall jag kanske vara med Joanna, inte för att vi har bestämmt det hon och jag, MEN VET NI?
JAG HAR BESTÄMMT DET, MOHAHAHAHHAH xD
jag och joanna har bäääästaste humor.
det kanske blir övernattning .. ;ss,
då kanske jag lägger in några vlogger.
<3
På lördag skall jag och joanna, TRICK OR TREATA !! :D. vi skall kasta ägg på ...... ........ hus :D
hahahahahaha xD
skall vara en djävul :D
senare så kommer mamma hämta mig, så drar vi till Yaki och Ulrika och har Middag/Party !!
fast då har ju mamma redan vart där typ 2-3 timmar innan mig..
JAAAAAAA, då får jag träffa lilla Benji ! <3
Love him! <3
jajajajajaj, nu skall jag och joanna dampa i telefonen..! <3
pusss 

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0