tjabba tjena, mitten bena

Hallojsan, idag har det varit skola, sen skyndade jag mig hem för det var konståkning och joanna å hennes mamma skulle hämta mig, så vi stressade , sen när vi 3 kom hem så gjorde joannas mamma (Mia) en smörgås åt mig, å joanna hjälpte mig packa väskan å valde skridskor kläder åt mig :D
Sen kom mamma innanför dörren, hon hade vart på Coop och handlat. !
Så stack vi till Askims Ishall.
Hade då lektion på isen, sen markträning. ,när man tränar på marken.
sen gick vi in i omklädningsrummet och strechade (stavning :s).
Sen tog jag och joanna bussen hem, för vi ville inte att mamma skulle hämta oss.
vi tyckte det var mysigare att köpa en kokosboll hos den homosexuella killen i ingången på ishallen o sen ta bussen hem , thihihi. ;*
Sen bloggade hon lite och jag fixade för mitt och sofias tittskåp, inför onsdags bokredovisning.
Imorgon skall jag då vara med sofia och saralee.
:D
kuulkuul! <3
På onsdag är det skolbio. ''I Taket Lyser Stjärnorna'', på Draken. (biografen) vid Järntorget.!
Men nu skall jag kolla på tv . (L)

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0