Shoo ;*

Shoooo ;*

Idag var jag i skoolan , och hade det kul :D
sen typ hade vi svenska prov, fick typ alla rätt eller det tror jag :D
sen stack alla till stora skolan och lärarna stanna kvar ,xp.

Å då hade vi språk och NO .

Hahahahahahahhaah jag , Ebba och Linn, hade det ju så jäkla skööööjj längst bak på spårvagnen, vi skrattade heeeela tiiden :D

Sen typ köpte jag 2 banana skids och sen hade vi lektion ;)

å sen skrattade vi mer , haha .

Sen på NO:n så var jag, Jack, Teodor och Oscar L i en grupp å man skulle göra torn av spagetthi och limpistol, våran blev ju asball.
 
Men vi skall fortsätta på den nääästa torsdag ;D
men iaf , sen tog  jag bussen hem med, Oscar L, Jack, Tobbe, Johan och William Thelander.

Å nu ttyyyp så sitter jag här å tröökar , 
å skall sååååååva hos Antonia idaag :D

Pussssssssssss & Kyssssssssss

er bloggare ..

/
 vanessaa <3

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0