shopping daag iddaaah !!

shoo alla männsikor ;*
idag vaknade jag hemma hos antonia när klockan var 07:20.. KUL
fast vi somnade om å vaknade när klockan va 09:15 
vi typ låg o pratade (a)
sen gick vi ner och åt frukost och kollade på en film "WEDDING CRASHER" å åt lite godis , gahaha
sen när klockan var ttyp halv 12 åkte vi in till stan , å shoppade, kan man säga . 
 
jag köpte en jättefiiin tunika på TESSIE (den ni ser på bilden) och antonia köpte en sån ljusrosa.
sen gick vi till Esspresso House på Arkaden och köpte varsin (choklad) Frappino (stavning ;ss)
sen åkte var och en hem till sig.
å nu sitter jag här och skall snart iväg på en fest ..
/ eran bloggare !!
ness'

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0