tisdag 8/9-09

Hej!
Idag mådde jag dåligt på skolan så mamma hämtade mig.
Vi åkte hem gjorde ordning oss och sen åkte vi till stan.
JAG SKOLKADE INTE!!!!
jag skall ta skolfoto imorgon så behövde nya fräscha kläder.
Så vi stack till 6 olika affärer och shoppade ;p
Ehhmm, sen när jag kom hem så packade jag upp allt och provade... 
Det satt perfekt..
Sen vek jag ner det fint och la in och hängde in i garderoben :D
okejj.. sen så ringde Joanna ( min lilla sockerpulla <33 ) mig och Cornelia ( den underbaraste kompisen ) och frågade om vi kunde åka ut och cykla alla 3 tillsammans. 
Jaaaaaaaaaaaaa , blev mitt svar då.. jag äääälskar att cykla ;p <3
Så de kom hem t mig. å vi skrattade så jääklans mycke , sen ringde vi till julia ;p och sa att vi hette Martin och hon trodde på det :PPPP XDDD
sen åt jag middag , så gick joanna hem, så följde cornelia henne en liten bit och sen kom cornelia tillbaka..
Sen cyklade jag och Conne till Bea och hämtade några saker jag hade glömt där .
Sen åkte var och en hem till sig och nu sitter jag här..
Ganska speciell dag men ah .. så var den!! Nu är mamma på föräldrarmöte på Hovåsskolan ..
saknar henne.. men ah, ! God Natt och Sov Gott!! <3

Pussssssssssss & Kysssssssssss

/ Vanessa <3'

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0