trött efter allt ..

Tjaaaa!!

idag har det varit en jobbig och trött dag ..
först var vi typ på skolan , o sen hade vi orientering i slottskogen.
Jag gick med Vera, Oscar L.  och Julius.

Man fick typ välja grupperna själva, men egentligen så skulle bara jag och vera gå tsm , men sen trodde vi typ att Oscar visste typ allt men neh.. sen typ hade vi trååååkigt, vi hittade bah 3 kontroller, sen pallade nt jag mer, 
så då gick hela gruppen tbx, o så typ var jag med sofiiiaaah <3

Sen typ slutade vi, o då typ va Inger ( den strängaste tant i vääärlden ) as sur på mig, för att kag hade typ skadat benet, ;ss , men hon e knepp.
Det e jag nt ensam om .. ;p

men sen typ smakade jag på Lucas cola , å då fick han för sig att jag drägglade i den , men det gjorde jag nt ..
sen gick jag hem så hämtrade mamma mig på en busshållplats nära mitt hus, för jag typ orkade nt gå 5 meter till , för var helt utmattade ttyyp, men ah så kom hon sen så vare konståkning några timmar senare :D gick bra!! <3

å nu sitter jag här o har KRAMP i fötterna ;ss

Pussssssssss & Kysssssssss
vanessaaa'

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0