cornelia sötnos joanna bajskorv

hejsan, nu sitter jag och joanna i min säng i varsin juicy dräkt ;) idag var vi på liseberg, de vi träffa var, amanda m, jesper s, jesper d, adam, kim, andreas, hampus, suzana, julia b, hedvig och louise, lite senare träffa vi vera och hennes bror, sen träffa vi antonia, alexandra och vilma, sen var vi med joannas storebror och hans kompis och vi gick gasten! Sen så åkte vi bussen hem med lovisa och matilda :) när vi gick av busshållplatsen mötte vi upp cornelia sötnos och vi gick hem till mig, men efter typ en halvtimma så hämta hennes pappa henne :( men vi kan säkert göra något någon annan dag cornelia :)
nu skall joanna ha datan och vi skall nu mysa, puss!♥

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0