kanarieoarna!

hej, har antligen fatt tag i en data nu :D men den har ju inte de 3 sista bokstaverna sa vi far noja oss :D
det har varit jatte harligt denna veckan :D igar var vi i stan pa en bar och jag kopte en present till jack :D idag skall jag kopa present till fanny och joanna :D det finns massa juicy och ed hardy affarer, saaaa ruskigt snygga saker :D men dubbelt sa dyrt, om 2 timmar skall vi satta oss i en ubat och aka under vattnet :D sen om man vill far man ta pa sig san drakt och simma i vattnet med en ledare :D skall se om jagt vagar, nu ska ja dra, vi hors mer nar jag kommer hem :D pa mandag :D puss <3

Kommentarer
Postat av: joanna♥

heeej, min prinsessa :)

saknar diiig jätte mycket,

lääängtar tills du kommer hem :)<3

ring mig när du ser detta

2010-04-09 @ 20:09:03
URL: http://thelifeofjoanna.blogg.se/
Postat av: Fanny:D

Hej !

Hur e det i canarieöarna??

Jag kollade i en massa affärer i Lund men hitta inget fint men köper ngt här gbg Istället:D<3<3

Pusspuss saknar dig:D

2010-04-09 @ 21:03:46

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0