körv med mos

Hej, nu sitter man då framför datan efter att ha vart i stan, hemma hos joanna och i skolan!
Efter skolan hämtade pappa mig så körde han mig hem till Joanna, han stannade också kvar där och pratade läääänge med Joannas föräldrar, fråga mig inte va de snacka om, säkert om hur söt dotter han har (A)
Sen så åkte vi in till ''stan'' eller till Järntorget, ni vet mittemot skolbiografen Draken finns en affär som heter Ted Bernhardtz, han som äger den affären är vi typ bästisar med, jag hitta massa söta HunkyDory, Ralph Lauren, Filippa K och Wyred kläder som pappa sa att vi kunde köpa nästa onsdag till mig om jag sköter en sak :D
Snäll pappa jag har va? Önska ni att ni hade han? MEN NI FÅR HAN ALDRIG.
hehe, omogen just nu jag vet men det är bara för att jag är sjuk :(
Skall lägga mig och sova nu i min juicy, sen lägga mig i soffan och kolla på Andra Avenyn.
Hejdå!

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0