liseberg

hej, nu har jag precis vaknat, skönt med lördag :)
igår var ju 6: ornas disco, det var skeeeeeet kul ! Alla dansade, och det hade man inte förväntat sig :P sen hämtade mamma mig och min hund var med så alla börja klappa henne, men sen åkte vi hem och jag sminkade av mig och somnade. Idag har jag drama ''uppvisning'' eftersom det är sista gången som jag sagt några gånger nu ;) men efter det skall joanna och jag köpa guldpass, eller hon gjorde det igår men hon skall vara med mig när jag gör det :) love u!
Sen ikväll skall jag sova hos henne, vi skall nog äta på en restaurang ikväll, HOPPAS JAG :D
nu skall pappa och jag äta frukost för brorsan har fotbollsträning och mammsen jobbar, ha det bra medans jag har det bättre, kyssar!♥

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0