när katterna gått dansar mössen på borden

Hej! Nu sitter jag och amanda hemma hos mig och käkar godis :D vi har beställt pizza och den är snart här! Hemkörning är soooft! Mamma och pappa gick precis till deras fest och kommer inte hem försen sent :S scary.. Innan amanda kom hit så köpte hon godis till oss två och hyrde en film medans jag beställde pizza, så vi typ dela upp sakerna så att hon köpte nått och jag köpte nått liksom! :D Men snart kommer pizzan, då skall vi äta den, sen skall vi göra massa videoinlägg:D och senare ikväll sätter vi på filmen som amanda hyrde, ''The Ugly Truth''. Den kommer säkert vara jättebra! Vi hörs med massa andra inlägg senare ikväll. Pussar♥
ja, vi är extremt fina.
USCH FY PÅ OSS :O
HAHAHHA?

Kommentarer
Postat av: julia j <3

söta!<3

2010-05-01 @ 06:20:19

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0