puberteeeeeeeeeeet

HEj, nu sitter jag och gör läser igenom pubertetspappret som vi har läxförhör på imorgon!
Det suger och jag blir ääääcklad !
Men efter det skall vi äta pastasallad och sen skall jag ringa min banan! Imorgon tror jag att jag skall vara med Amanda, MÅSTE åka in till stan, annars möter jag upp Joanna, om inte tönten kan! Haha. Men nu skall jag fortsätta så att jag blir klar, sen skall jag också måla naglarna svarta och sen blir det HOLLYWOOD FRUAR :D
Tror inte det blir nått mer inlägg idag/ikväll. Men nu vet ni hur min morgondag och kväll iaf ser ut :)
Puss♥
Old Pic On Me

Kommentarer
Postat av: anna

SV : jjaaa men sååklart den äärr bästt skiitt fin! :D <3 kram

2010-04-20 @ 14:15:55
URL: http://annanylen.blogg.se/
Postat av: amanda

tack för de..

du skriver att jag är en tönt. vad är inte du då?



/ tönten..

2010-04-20 @ 16:48:26
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha

2010-04-22 @ 18:42:31

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0