ready..

haj !
nu har alla i familjen packat klart :D pjouwh, skönt!!
ska snart ut med min hund och efter det lägga mig och vila för jag är dödstrött och jätte illamående! vaknade imorse med en sträckning i ryggen, magont, illa mående och lite feber så bäst att jag stannar hemma så att jag blir bättre tills vi åker :D måste gå upp 1 inatt för 2 ska bilen vara ivägrullande så ska lägga mig klockan 8 halv 9 idag, tro det eller ej men vill inte vara RÖD OCH DÖDSTRÖTT i ögonen när vi ska åka, sen tar vi alla med oss kuddar som vi kan ha i bilen och på planet, datan hänger med såklart men tror inte det blir någon uppdatering på planet men kanske på flygplatsen, hörs när jag kommer fram, eller imorgon kväll för skall ligga vid poolen direkt när vi kommer dit!
joanna, jag älskar dej!
pussi ♥

Kommentarer
Postat av: joanna♥

Vanessa,jag älskar dig .:)<3

2010-04-05 @ 13:21:14
URL: http://thelifeofjoanna.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0