ska börja packa :D

haj, är hemma nu, hos antonia var det great !
asså jag fattar inte att vi åker om 3 dagar :D :D :D AMAZZZZZZZZZZING !!
skall börja packa nu, eller nej, lägga fram kläder, bikinis, skor, smink, hårsaker, parfymer osv ! imorgon börjar jag packa ;) ska köpa presenter till massa i min klass, paralell klasser och från andra skolor! imorgon skall mamma och jag till stan och köpa söta sommar klännningar för resan, bikinis, fräscht smink, flipflops och KANSKE den vita frotéeklänningen från juicy inne på fiorucci till mig :) vi får se ;) mamma berättade att att just i det stället vi bor i så blir man mest brunast än alla andra ställerna :D så ska sola mej fett mycket, komma hem som en afrikan :D längtar så mke :D ska bli mke shopping också :D men eftersom det typ är mest marknader så blir det nog inte såååå jättesnygga saker men kanske får med mej lite fejk edhardy och fejk juicy hem ;) vi får se hur de blir!
nu ska jag börja lägga fram saker, pössis !

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0