svar på frågorna!

Varför bytte du till samskolan från hovåsskolan?
Svar: För jag hade hört att samskolan var en bra skola och hovås var inget för mig typ.

Tycker du att du är snygg?
Svar: Haha, lite töntig fråga men jag är nöjd med mitt utseende och på vissa bilder kanske man blir extra nöjd med sig själv, om du fattar!

Du gillar din juicy dress mycket va?
Svar: Ja det gör jag, det sköna materialet och de söta trycken :)

Vad är ditt dyraste plagg?
Svar: Jag vet faktiskt inte, jag har massa olika märken och alla är ju liksom dyra! Går faktiskt inte in på om det är dyrt eller inte.

Kan du visa en bild på ditt rum? :D fin blogg <33
Svar: Ja självklart kan jag det! Tack så mycket!

Hejhej. vanessa, kan du göra en header till mig på photoshop? jag kan skicka bilder!
Svar: Det klart jag kan, ring mig eller logga in på msn i veckan, puss
Gillar du korv?
Svar: Det beror på vilken du menar ;)

Trivs du på din skola?
Svar: Jag trivs jättebra på min skola, men bråk kan vi ha ibland!

Vem/vilka är dina bästa vänner?
Svar: Jag har massa underbara vänner, men joanna har största platsen!

Vilka affärer brukar du handla på?
Svar: Jag brukar oftast handla på Tessie, H&M, Fiorucci, Raglady, Ginatricot och Fanny Michelle.

Vad brukar du ha för kläder på sommaren?
Svar: På sommaren gillar jag mest shorts/midjeshorts och en söt topp med en par gulliga ballerina skor, jag har även klänningar och kjolar!

Vad gillar du för någon musik? Du får gärna lägga ut och visa några låtar du gillar!
Svar: Den låten jag ÄLSKAR är ster eo love och telephone med lady gaga, jag gillar massa artister men de jag mest faller för är Tanja Thomas, Edward Maya, Justin Bieber, Kesha, Black Eyed Peas m.m.

Vilka bloggar brukar du läsa?
Svar: Jag brukar läsa Kenzas, Kissies, Dessies, Paows, Joannas, Cornelias, Antonias, Alexandras, Lovisas, Matildas, Sarah Goldmans, Denielles, Zanas, Victorias, Amanda Lj´s, Julias, Andreas, Annas och massa mer.

Kan du lägga ut några headers du har gjort?
Svar: Visst kan jag det, men det får vänta ett tag!

Vem brukar fixa dina headers?
Svar: Min första gjorde Antonia tror jag, min andra gjorde Saba och alla andra har jag gjort.

Brukar du få det mesta du vill ha?
Svar: Ja det brukar jag, men om det är något extra dyrt får jag önska mig det!

Går du i någon sport?
Svar: Jag rider och gick i konståkning

Vad brukar du göra på sommaren?
Svar: Hoppa studsmatta, vara med kompisar, åka till stranden, promenera, cykla, åka till liseberg, åka på ett läger och softa!

Hur många gånger om året åker du utomlands?
Svar: 2-3

Vilken årstid gillar du bäst?
Svar: Sommaren

Hoppas alla era svar dög, fortsätt fråga på andra inlägg! Puss♥


Kommentarer
Postat av: amandaa

ljuger?

jag har hjälpt dig att göra massa headers!

jag har lärt dig asmycket om hur man gör en header..

så vanessa lägg av att ljuga!

och förresten så skrev jag bara att jag tyckte de va lite speciellt att ge ut design til dom som frågade..

så!

2010-04-25 @ 15:20:59
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0