gissa va ja gör ? :D

hejhejhejhejhejhej!
jag är just nu osocial med amanda, haha vi har kul (:
snackar bara en massa skit ;)
Snart börjar skolan, OMGAAAAAASSSHHHH, hatar skolan, men kul att träffa kompisarna :)
aja, nu har jag och amanda bestämt att vi ska t åby och ha det funny (:
Vi myser med min hund nu, söötnoos!!
haha, vi är typ rätt omogna??
Undra om vi kommer skämma ut oss på åby , HAHAHA ! som f..
Men nu skall hon oxå få blogga och sen ska vi dra åt h...... ! (:
haha, nä sen ska vi t åby badet !
pussssss ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

yyyeah :D

vi kommer ha de bäääääääst ;D<333



loveyoou,

2010-02-19 @ 13:14:46
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0