i hate sundays

godmorgon, vaknade halv 12 idag ;o så jag låg lite med min data i knät och smsade med saga, joanna, alice s.
(sagas syster), och amanda lj :D Så klockan tre idag skall jag vara med amandiis :D , hon är och klipper sig snyggt nu så jag får stå ut !, har bara haft en slapp dag idag, ska hjälpa mamma med att städa nu :) sen skall jag göra i ordning mig och softa mer tills jag ska hem till amanda eller hon skall hem till oss, vi får se :) cya! Jag ligger i soffan nu och kollar på Bolibompa, :D, det finns inget bättre på tv ;D  eller Bolibompa är det ju inte, barnkanalen* heter det ju?
Vi skulle åkt till Ulricehamn idag som vi brukar göra på söndagar men det är typ snökaos där borta, och då tycker inte JAG det är kul att åka snowboard då, ÄLSKAR snowboard ;) haha, ni skall få se mina skills nångång, pappa skall filma så lägger jag ut det här på bloggen så ni får se det :D
men ni får ha det så bra sålänge gott folk, !
cya
I HATE SUNDAYS:

. ALLT är typ stängt :O
. Skolan börjar dan efter
. Man får ingen sovmorgon dan efter
. Seg morgondag dan efter
. Man är bara såå slapp på söndagar, och jag hatar att bara va hemma och inte hitta på nått

OCH JAG BARA HAAAAAATAAAAAAR SÖNDAGAR!

Kommentarer
Postat av: alice

jo men asså den är bara tillfällig :)

(men dock vill ja it ha med vad din blogg heter på headern..*)

2010-02-21 @ 17:13:01
URL: http://aaliceisaksson.blogg.se/
Postat av: vanessa (:

nejdå, det skall du inte ha

2010-02-21 @ 18:15:10
URL: http://baraanessaah.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0