kompisar

shue brää,!
alldeles nyss kom jag hem från dramat, idag var det faktiskt kul!
Sov över hos saga med joanna igår/inatt? :O jag, joanna och saga dygnade till halv 6, sen somnade vi, vi pratade med teo och kalle kylberg tyyyp hela natten, och en kul sak hände joanna :D
Skulle va med joanna, saga, teo och kalle k, idag i stan men jag kunde inte, är typ sjuk :O
nää, men imorgon ska typ jag och joanna hem till teo för vi skall typ se på film, eller det pratade jag och teo om, men det är inte helt säkert, typ 33 %, haha, men, skitsamma, nu skall jag duscha, har inte duschat på en månad, HAHAHA, skojja, gillar min nya hårfärg, den är chill!
puss sötnosar!
såhär sov jag och joanna älskling inatt, eftersom saga sov i hennes säng, så jag och joanna passade på att ha EXTRA mysigt :D

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0