med älsklingen, right now

chaaachhaaaaaa bloggääääään :D
nu sitter jag hemma hos amanda lj, vi har kul på ett sätt kan man säga, vi lyssnar på justin älskling snyggast i världen bieber, om ni inte fattar så var de 4 orden i namnet hans ''mellannamn'' enligt mej och amanda , (L)
Varje tisdag skall jag vara hos amanda eller hos mej, har vi bestämmt nu :D så gummor och gubbar, forget to be with me or amanda every tuesdaya, snart ska vi äta hos mandiiiiiii :D vi skall äta kycklingklubbor, sallad och ris! mööööööööömmmms !
fett chill dag annars

haha , snäääääääälllllllllllaaaaaaaaaaaa, kan ALLA igga bilden, måste ha en bild i nått inlägg känner jag, annars känns det tomt och fult på bloggen, det säger mina känslor till mig ;)
så alla vuxna (om det nu finns en vuxen människa som kollar min blogg), snääälllaaa, ni kan oxå igga bilden tack,
man får ju ha kul med bilder ibland va?:D

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0