min äääääälskling för livet

asså omg..
jag måste bara blogga om det här..
Såg ni igår på melodifestivalen??, det fanns EN anledning till att jag såg på det igår, just bara för att den nya SNYGGERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK sjöng.. min älskling för livet asså. Han är sötaaaaaaaaast på jorden, omg, är förälskad, fast kan ju inte ta han före ...... !
olalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ?? vem kan de va ;D
bajsa på er.
Bjuder på bilderna, på min lovely..






ASSÅ HAN ÄR MIIIIIIIIIN INTE MOLLY (TJOCKMOLLY)..

Kommentarer
Postat av: lovisa

men vanessa du kan inte bli sur för att jag inte orkade sova över, och nej ja tänker inte sova försen tidigas 12.

2010-02-15 @ 20:44:46
URL: http://shisa.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0