pulka , yäääää :D

tjoo, skola idag :D
det var faktiskt kul, jag och anton mulade varandra rejäääält, eller rättaresagt, han tryckte ner mig på marken och kasta snö på mig och in i ansiktet!
Kul :D iaf, kom precis hem från jack nu:D där var jag, jack, hannes, daniella och tobbe :D, vi åkte pulka i slutet och då mulade hannes mig 20000000000000 gååååånger, och daniella med, så jag var ihjälfryyst, värre än en isbit, så kom mammi och hämtade mej, men innan det så var vi hemma inomhus hos jack och jag och lilla hannes spelade in en massa videos på jacks webcam ;) vi är kuliga jag och han!
Sen när jag kom hem var joanna med de på golfbanan och åkte, gaaaash , hade jag stannat hade jag fått träffa dej älskling, !
Snart ska vi äta middag, kött typ, (A)
ska göra engelskan nu och lite matte sen skall jag kolla på halv åtta hos mig, om det är det idag? ;o
Aja, skall kolla på svt vilka program som går ikväll, skall nog sätta på coyote ugly nu på min bärbara datiiis (mac).
Ha det gött i lingonskogen ?
så bäääääst !!

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0