my name is what...?

Haj, jag vet inte om vissa såg det inlägget jag skrev förut, när jag var sur. Glöm allt jag skrev, nu är det bra!
Idag i skolan var det jättekul, innan vi skulle ha vår sista lektion, alltså gympa så skulle hela klassen öva på skolavslutings sångerna, så då ställde sig alla upp, vår lärare satte på musiken (high school musical - all for one) och alla började dansa och städade i klassrummet samtidigt och fick Geisha choklad av vår lärare, t.om hon dansade. Det var jätte kul! Kom nyss hem från min moster. Det var en tråkig kväll idag men hoppas den blir roligare imon. Idag hämta pappa upp mig på skolan, så åkte vi in till stan och tog en god fika på Espresso House, jag tog choklad frapino och mudcake, pappa tog jordgubb och mango frapino (sommarsmak) den var helt okej. Nu skall jag nana ;) Pöss, hörs imorn!♥

Kommentarer
Postat av: sarah goldman

kan du sätta in min header?

2010-06-05 @ 18:55:02
URL: http://sarahgoldman.blogg.se/
Postat av: Anonym

min med?



puss.

2010-06-05 @ 19:23:29

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0