Never Say Never

AOOUUUFFFF!!! Just so you all understand, I hate this blogg, men jag skall göra en ny! Duktig flicka! Är hos min moster nu eftersom jag är lite såhär småsjuk..., hon är ute på en promenad men hennes kompis så jag är ensam hemma hos henne! Pappa kom nyss hit så skall gå över med honom nu hem till oss! Då skall vi äta, softa (sola) och sen göra oss i ordning för ikväll, då det är Olivers student! (Yakis son!) Yaki är han som äger affären Tessie, vi är jättegoda vänner. Ifall ni undrar! CYA, AOOOUUFFF!
Jag snackar med Molly och Sofia! Miss'em sooo!
Jag och min älskling. Han heter INQ och är en 'smart' mobil om ni tar bort N i hans namn, vissa fattar!
Strunta i hur korta shortsen blev på det kortet! Kolla mitt öga? Det ena är svart? MEN DET ÄR FÖR JAG HAR m.a.s.c.a.r.a

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0