you know I'm BAD

Hejsan allihopa och förlåt för BAD uppdating... Men har inte haft tid i det härliga vädret. Idag var jag med min granne. Vi hoppa studsmatta, hade vattenkrig och cykla ner till Hovåsbadet med min hund. Så mysigt! Tror vi skall göra ungefär samma saker imon hon och jag :) Jag har skaffat en ny blogg, kolla den häääääääär! Nu skall vi hem till gäster. Mamma, pappa och min lillebror har redan åkt men jag skall cykla dit och duscha innan så de palla inte vänta på mig :( Mamma och jag köpte godis, chips och hyrde film som vi skall se på ikväll hos gästerna, för de har småbarn och de är inte jätteroliga ;) Hejdå♥

Kommentarer
Postat av: sarah goldman

kan du sätta in min header?!



puss

2010-06-06 @ 12:54:02
URL: http://sarahgoldman.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0