-

Tom Joules, egen designade tofflor.
De är ursköna och jättevarma, mysiga och söta :)
Nog ett av årets bästa köp, de kommer också till bra användning. Jag älskar de, och rekomenderar verkligen till de som behöver nya tofflor, vill va mer värmda på kvällen/ under dagen osv..
De finns att köpa inne på Tom Joule affären i stan vid Kungsportsplatsen. Mycket söt affär och där har de även Tom Joule gummistövlarna !
ni ser där bak på mina tofflor så är det en ljusblå rosett på båda tofflorna, so sweet (a)
det är jag som tatt bilderna och fixat de. den urgulliga påsen som man också får med, när jag köpte den i Tom Joule affären så fick jag med den, so sweeeeeet !
vad tycker ni om detta?

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0