andra avenyn

shue, har precis sätt klart på andra avenyn :) den va inte så bra idag :( men nästa kommer nog bli mer spännande för då dör hästen, det är en man som blir kallad det!
idag va det skola, och vi hade då handbollstunering :) vi kom tvåa! larsson hade fixat rosa lag tröjor med våra nummer i klassen på, det va bara vi som hade såna t-shirtar :D
jag och antonia hadde fett kul idag i lisebergs hallen, haha! imorgon skall vi till stan och sen sova hos henne för det är ju långfredag på fredag och då är vi lediga :) senare vid 1-2 tiden ska jag möta upp mammi och köpa resten för kanarieöarna på måndag :D är så späääännnd :D har aldrig varit där :)
nu ska jag snart sova, skall bara göra klart det sista i 1700-talet
säger godnatt nu så hörs vi imorgon!
kööösssss

Kommentarer
Postat av: kalven

Vart ska du till kanarieöarna?

2010-03-31 @ 22:07:02
Postat av: amanda

du, jag använder keps när jag vill, bryr mig inte om de är sommar, vinter, vår eller höst, jag har den hur mycket jag vill.. de är inte du som bestämmer de..

2010-03-31 @ 23:41:38
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0