ännu en tråkig dag :(

tjaaaoo, sitter och kollar på nyheterna ? :O haha, det suger, de pratar om en tråkig konstnär som typ är förföljd av en amerikansk kvinna? fattar inget , men ah, amanda är också sjuk idag, jag har typ ''smittat'' henne ;=)  så hon och jag skall ha det funny idag via samtal, msn och sms :D igår duschade jag aldrig, mådde för illa ;O så har tänkt att göra de nu ;)
Min underbart söta hund sitter bredvid mig och vill nt flytta sig, så undeewwwrrbaawwwhhhtt söt är hon, lilla bella <3
lyssnar faktiskt lågt ljud på sången replay :D, för mamma sitter ju och kollar på nyheter? :O hon vill inte lyssna på  min ''BÄÄÄSTA'' spotta lista :D
nu ska jag då duscha, sen spela på brosarns ipod, sen bada min hund, sen vila, sen göra headers, sen ringa mandis och sen softaaaaaa (A), ska nog ta och ringa joanna sen, hon har ju börjat på vittra idag :)
ska sätta in hennes design/header också,
pusses

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0