bok-.-

hej, nu kollar jag på nått tråkigt program på 1:an, barnkanalen :O
haha, ska sätta igång med min bok ja ska läsa nu ? det suger, har bokredovisning på onsdag :S
sen klockan 8 börjar wipeout :D äntligeeeeen .. synd att inte kissie va med !
imorgon tror jag att ja ska va med joanna eller nån, ska ringa henne nu ikväll och höra :)
på påsklovet ska vi eventuellt åka till gran canaria eller något, erkänn så härligt!! :D bara komma till värmen , är trött på detta nu :( men nu de nya veckorna ska ja börja använda skinnjacka och converse, och nån halsdduk eller sjal, bryr mig inte om jag kommer ''frysa'' lite eller så, vill bara ha vår :/
ska läsa boken nu, sen fixa smileysar till bloggen, sen duscha, sen kolla wipeout :D:D sen kolla nån gööd film med familjen, sen nanaaaaa :D
ha det bäst medans jag har det bättre

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0