det är en vanlig dag och jag har det bra!

hejhej, kom nyss hem från rellen och har precis ätit kinamat som mamma köpte med när hon hämtade oss från rellen. det var jättegott :cool: vår nya iMac är gööörtuuff ! (H) stoooor också. :D snart börjar halv åtta hos mej, om en halvtimma då :O skall kolla igenom om jag har läxor :) idag efter skolan hämtade min pappa och min lillebror mig, så stack vi till stan, jag köpte ett par vita converse på karltex och min lillebror köpte ett par svarta skinn converse också därifrån, sen köpte han också strumpor och mysbyxor från zara. sen fikade vi 3 på espresso house, jag och min lillebror beställde varsin choklad frapino och sen varsin mini choco muffins :) gottigott, skulle träffa joanna i stan men palla inte :p jaja, här kommer bild på ett par vita converse iaf!?
juustdeeet, när vi skulle hitta parkering så var det värsta konstiga yoga mannen som stod och dansade till musik i öronen på en trottoar? :O väärsta wierd, och på vasaplatsen där vi åkte förbi så var det två män som bar en barklädd tjej på en blanka? eller hon var i vit klänning ba, inget mer? barfota :O har bilder på mobben, kanske laddar upp senare, nu blire snart halv åtta hos mig och sen grey's anatomy och andra avenyn, kisses !

Kommentarer
Postat av: sarah

vita converse är alltid bäst, passar till allt

skinnjacka med ett par snygga jeans och en söt topp och ett par ray ban!



jag gillar din blogg skarpt!

2010-03-17 @ 19:31:57
URL: http://sarahgoldman.blogg.se/
Postat av: vanessa

och jag älskar dej skarpt!

2010-03-18 @ 17:30:52
URL: http://baraanessaah.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0