drama

hej bloggen, om 40 minuter skall mammi köra mig till dramat, där jag skall möta jack, så har vi drama i en och en halvtimma, sen skall jag och jack ta bussen hem och då skall jag möta min älskling, amanda, det va så sjukt längesen, känns de för mig, eftersom hon och jag har tjaffsat lite smått, men nu ää de BÄST igen!
Så vi skall först hem till mig, sen hem till henne typ, så skall vi också gå en lååååång promenad med min dog, kyssar.
en snabb dagens outfit utan bild.
. jacka - dsquared
. byxor - ginatricot
. svart volang tunika - tessie
. grått linne - ginatricot
. skor - converse
. rosa stor stickad halsdduk - indiska
. halsband - tomas sabo
. underkläder - h&m och lindex
. frisyr - utsläppt med spänne eller toffs med stor rosett i toffsen från monki
Lotsoflove

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0