en dag på stan :)

hejhej, kom nyss hem från en snabb promenad med min hund, vi gick upp och ner för backen som ungefär är 50 m upp och 50 m ner ;) hehe, jaja.. idag klockan 12 åkte jag, joanna och saga till stan. alla vi gick av på kungsports platsen och därifrån så gick jag till NK för där va jack :) hans pappa körde oss så snällt till dramat :D det var faktiskt kul idag :D det är såhär en man som har en studio i Majorna, och det skall komma in en ny Disney Channel film, så då behöver han 10 tjejer och 10 killar som ska få spela rösterna i filmen :) :) :D :D så vi fick hans e-mail så ska vi mejla han och så får vi komma till hans studio och visa våra röster, ni får veta mer efter jag har vart där, :) sen efter dramat tog jag spårvagnen in till stan och mötte joanna och saga på hm, de mobbade kläder som hängde på galjar för småbarn ;) haha as kul ! sen gick saga :( så fortsatte jag och joanna att kika runt, ja gick till donken och köpte en glass med chokladsås :) mumms, sen gick vi in till fiorucci och jag fick en ny klocka gratis för min andra jag lämnade in innan var helt damp så fick en ny gratis :) en äppelgrön triwa då för er som inte fattar vilken klocka jag menar ;)
på måndag har vi studiedag :) funny :D då tror jag att ja ska va med joanna, saga och några andra killar :P haha ,
nu ska jag sätta på tvn och mysa med min alldeles egna bella. (min hund)
kisses
jag just nu ;) älskar att ha mittbena nu för tiden och ha håret på sidan :) ''so vanessa style''

Kommentarer
Postat av: amanda

jag ska va med joanna på måndag

2010-03-20 @ 18:21:36
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej det ska du inte?

vi har redan bestämmt, vi bestämmde det i fredags, så snälla!

2010-03-21 @ 10:49:10

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0