frölunda

shue breee'
nu är jag hemma hos amanda, hon är nere och äter , snart skall jag hem, då skall jag duscha, sätta på mig myskläder, sätta upp håret, fixa rummet, lägga fram kläder för imorgon, fixa väskan för imorgon och kolla på tv med min data i knät (a)
idag var jag ju på frölunda med mandis, inne på raglady provade jag ett par juicy stövlar, de ligger nu på halva priset, så nu kostar de 550 kr, behöver ett par nya så ska höra med mamma, där inne träffade jag också min gamla lärare från hovåsskolan , kul att se henne ;=)
vi hittade ingen affär alls som hade ''blingbling'' saker, så vi ska se nästa vecka, för de sa de i affären att vi skulle!
videosar kommer senare.
här kommer bilder vad jag köpte på torget (a)

college tröja från gina

mustach från toy's r us.
jag har dragit i mustachen, därför ser den crazy ut , och jag har gjort sönder pappret också, som ni ser ;)

frapino, på espresso house där, nya förpackningar?? ;)
min choklad till höger, amandas vanilj till vänster.

Kommentarer
Postat av: tilde

chocklad e godast :)

2010-03-10 @ 21:28:07
URL: http://tildeschoning.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0