god morgon :)

god morgon,
aah, härligt väder ute :) men lite ruttet ändå :(
igår var festen heeeelt sjukt kul. jag har nog aldrig dansat så mycket som jag gjorde, och blev jag hes? JAAAAA, ni ska höra min röst :O men det är bättre nu eftersom jag vaknade nyss och har fått mycket sömn. jag och sarah, vi dansade från klockan 10 halv 11 till 1 på natten :O it was so fun :D lyckad fest saralee och grattis :) hon fick ett raglady presentkort av mig, hur mycket pengar vill jag inte säga ;) men kan säga att de va iallafall mycket pengar. ASSÅ JAG HAR INGEN MOBIL :O ingen funkar och jag har inte haft kontakt med joanna på en vecka ;( pågrund av att mina medeltidsmobiler suuuger och gåsönder :O så pratade med pappi igår på festen, om jag kunde få en ny iPhone. Han sa att han skulle tänka på det. För liksom alla går runt med de och jag går runt med en rooosa 1 års gammal sony ericsson :O det går bara inte ;( men han är snäll och ska tänka på det :D love u daddy !
nu ska jag göra i ordning mig, sen ska jag bara plugga hela dagen, så att man inte kommer efter i något, sen läggs över 200 bilder upp från igår!
kööööss

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0