good morning sunshine!

godmorgon söta bloggläsare!
har ni sovit gott? det har jag iallafall. sov inne hos mammi inatt!
idag skall jag eventuellt vara med joanna :) tror vi bara ska va hemma och softa ;) eller så är jag inte med någon idag :( :) vill bara va hemma och käka godis och se på film :) jag kommer be mamma sticka iväg och hyra film oh köpa gottigott till mej (A) men imorgon har vi ju studiedag, då ska jag vara med joanna och saga och vi ska träffa upp några killar i min klass, om det nu är så att saga och ah, ni två vet ju ;) annars är det bara jag, joanna och sagis som kanske går på bio i stan, köper nått och fikar :) HAHA, vill ni veta en kul sak? jag har vart i stan ALLA dagar denna veckan :D *stolt*, men jag tycker att det är jättemysigt om man inte har nått att göra :p för jag har inte alltid med mej pengar för att ''shoppa'' :O ? men det behövs inte tycker jag, man kollar runt lite, träffar kanske några?! och om man har nååågra mynt kanske man kan köpa en glass eller en cheesburgare? :D
haha igår fick jag 120 kr (A) faktiskt rätt stolt :p vet inte varför.. eller jo, 100 av farmor och 20 av mamma för hon jobba igår och ja ville äta nått, men ja glömde bort att göra det på ''donken'' ;) hihi, så nu ska jag vara SPARA och inte SLÖSA ! ;)
neeeej, nu väntar hemmagjorda våfflor som precis blev klara :D :D :D mumms :p
sen tar jag en lååång dusch och passar på att sjunga också (i duschen) ;)
uppdaterar seeeeenare!

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0