hemklickat inom 3 dagar

BARA SÅ ATT NI VET SÅ ÄR ALLT TILL MIG OCH TILL MITT RUM!
1. Kudde med spetts
2. Vitt överkast med spetts på kudden
3. Rosa påslakansätt
4. Vit söt kudde
5. Volang gardin
1. Ros påslakan sätt
2. Vit kudde med knappar
3. Rosa rosettkudde
4. Sjukt snygg och modern kudde till mitt rum
5. Svart vit randig kudde
1. Rosa mönstrad Peasly bikini
2. Vita fräscha skor
3. låååång strand klänning
4. Rosa urgulligt armband
1. Ett sovsätt - vit sov tshirt, rutiga byxor
2. Svarta gladiator sandaler
3. Brun väska
4. Vita gladiator sandaler
5. Rosa/Vit ögonbindel
Klänning/Tunika
UUUUURSNYGGA midjeshorts
Tänk vad snygga de blir till ett par gladiator sandaler, och en snygg pösig t-shirt :D
aaaah, orkar inte vänta in sommaren meeer :D :)

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0