hovåsskolan & stan

tjaaaa, nu är klockan 10 i 1. om en halvtimma, ska jag sticka till hovåsskolan :) sak träffa joannibanni ;) vi ska dra t stan och kolla på bio, sen ut med hennes hund till heden (fotbollsplan) :D sen ska vi fika :D :D mamma och jag har beställt massssaaa saker från H&M home och H&M kläder till oss två, asså vet ni hur mycket vi har beställt eller? typ 40 plagg sammanlagt, (vi delar inte på kläderna utan vi har beställt för var och en) och sen sockersöta saker till mitt rum, och snart skall jag få ett NYTT rum :D :D :D i'm so excited :) älskar min mamma <3
men nu ska ja ööööka :) :P
SKA ge ingrid en BIIIIIG kram när jag ser henne,
ha det så bra !

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0