it's a new day and it started pretty good :)

tjaaa :) för en stunds sen kom jag hem från en sak som saralee höll i. DU VAR JÄTTEDUKTIG SARALEE! klockan sju ikväll är det partyyyyyyyy fram till ungefär 3 på natten sen sticker nog jag och pappa hem :) efter hon hade gjort denna saken åkte pappa, jag och min bror till sushi yama och när vi hade beställt mat kom ulrika (yakis fru) om ni inte vet vem yaki är så är det han som äger tessie, så kom hon, ulrika (en annan ulrika) och hennes man bernt. Ni som går i min klass, Bernt och den ena Ulrika är Marcus föräldrar, han som vi hade som vikarie ;) vi skrattade hela tiden :D sen körde vi hem berra och ulrika, och senare ikväll ska vi hem till yaki och ulrika med berra och ulrika på ''förfest'' typ, bara pappa och jag och sen blir det partyyyy på en lokal som saralee och hennes family anordnar. :D
kan inte ladda upp en bättre bild på dagens outfit och klänningen ja fick igår av mammi :(
men beskriver med text iaf :D
hoppade över draman idag ;)
DAGENS OUTFIT:
ljusrosa klänning - only
svart kofta med knappar på sidan - zara
svarta strumpbyxor - lånat av vera :)
svarta primeboots - fanny michelle
skinnjacka - mammas, vet inte vilken affär, typ en skinnaffär kanske? :O :)
blommsjal - hm garden collection, fick av mammi igår :D
grå fransväska - hm
frisyr - utsläppt :)
underkläder, kolla neråt
vit spets .. - hm
rosa björn borg ...... - ted bernhardtz
naglar - lösnaglar ;)
I gotta feeling, that tonight gonna be a good night, that tonight gonna be a good good night :D

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0