joanna is my friend

hejhej, nu sitter jag hemma efter en :/ ah, kul dag :) vi har precis kommit hem jag, mamma och pappa, vi har beställt pizza och innan det hade jag utvecklingssamtal och innan det var jag med saga och joanna i stan och vi åt ''mellanmål'' på donken :) de kom till skolan :D vi hade rätt kul ;) ikväll kommer antonia ha tråkigt för hon ska ha gäster hemma så jag lovade henne att smsa, så hon har någolunda kul :) ;) joanna och saga kommer snart , de ska snarka hos mig, vi kommer ha stans bästa kväll , i think! haha nu sitter jag och min lillebror och kollar på bolibompa? :O det finns absolut inget bättre nu, så de får bli mitt ''favorit'' program :D :D :D
jag älskar mina siameser saga och joanna.
nu ska jag fixa rummet och gå ut med min hund,
kisses
inte bästa bilden :O men..
DAGENS OUTFIT:
vit volangtunika - tessie
vit långt linne under - ginatricot
byxor/jeans - ginatricot
vita korta strumpor - newbody
frisyr - utsläppt med spänne
plus vita converse och kort jacka från tessie :)

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0