justin älskling bieber

åååååååh, vet ni :D:D:D jag och världens bästa amanda skall gå på justin biebers konsert den 31 mars (a), så typ innan på morgonen ska vi sitta utanför scandinavium med chips, godis, dricka, mat och allllt, mobil, data osv tills konserten börjar, myysigt va? så ska vi sova också lite utanför scandinavium, men det kan vi inte gö för länge för då fryser vi till ;) men det kommer liksom bli såååå bäääässssttt, jag SKA ha hans autograf och en kram.
detta skall bara diskuteras Lite innan, så inget är bestämmt, men liksom 75 %
ska ringa amanda snart, om en halvtimma, för då har hennes fotboll typ slutat .
looove
inte bästa bilden, men ah,
ska skaffa en sån här pojkvänn :D

Kommentarer
Postat av: manda

han är så ful vanessa;)

2010-03-07 @ 18:07:41
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/
Postat av: vanessa (:

det är inte ens den riktiga amanda ljungberg, jag pratar med henne nu och hon sväär att det inte va hon som skrev de, så snälla, skaffa ett liv

2010-03-07 @ 19:27:58
URL: http://baraanessaah.blogg.se/
Postat av: amanda

DE VA INTE JAG SOM KOMMENTERADE DÄR UPPE! JAG LOVAR!

MEN DE SKA BLI BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! :DDD OM VI KOMMER GÖ DE ! :DD<3

2010-03-07 @ 19:28:12
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/
Postat av: eve

förlåt , om jag gör dig ledsen numen..



de e i stockholm:P



och han ska inte ha en konsert..:/



2010-03-07 @ 20:55:09
Postat av: Anonym

Ursäkta men hade inte du en kille i Malmö sen 1 år tillbaka? Fan vilken tönt du är som ljuger om det.

2010-03-08 @ 16:13:22

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0