KANARIEÖARNAAAAAAA

VET NI? :D
vi ska till kanarieöarna:D vi är där i en vecka på påsklovet, so amaziiing!
kan inte visa några bilderna från sidan vi bokade resan på, för de vill inte öppnas :( men asså det är sjukt, ska få åka till värmen, gaaaash!
från resan kommer det komma massa bilder i bloggen :D då kommer min blogg va som en dagbok typ :) kommer till exempel skriva såhär: Dag 1, Dag 2, osv..
min macbook hänger med ofc :D
600 meter från hotellet till stranden
här kommer iaf 2 bilder från google :)
ni ser det färgglada där bakom, där är för alla småbarn och så :) gulligt .
men där kommer ju inte jag va ;)
vackert, :D tänk att jag kommer sitta och se de palmerna när jag solar (a)

Kommentarer
Postat av: Sara

Exakt där har jag varit tror jag , knr igen det jättebra :D

Om det är på ön typ Fuerte Ventura elr nåt ? :)

2010-03-24 @ 16:43:42
URL: http://saraconne.blogg.se/
Postat av: vanessa

A det är det :D :D

eller tror det :s

vet inte, <3

2010-03-24 @ 17:56:03
URL: http://baraanessaah.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0