kvällsbloggning

hejhej, nu ligger jag i min säng med två olika telefoner, en ny en gammal, har fått en skype telefon :D bilden där nere, som ni ser :cool: missade desperate idag :( för jag satt och gjorde engelska saken och min bokredovisning :O jaja, får se den på datan :D kan bara inte missa den :/ imorgon kommer andra avenyn och grey's anatomy :D love it <3 :thumbup: sen innan rellen skall pappi och jag till stan och köpa vita converse till mig (A)
nu ska jag föra över kontakter till den nya ''skype'' mobilen och ladda över musik, och logga in på msn och skype på den.

Kommentarer
Postat av: sarah

hur gör man sådanna smilisar?

2010-03-17 @ 19:33:59
URL: http://sarahgoldman.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du ha frågestund ? :)

2010-03-18 @ 14:58:42

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0