lekstan

haj, de har blivit mke inlägg idag ändå ;) kom nyss hem från lekstan, där jag var med mamma, adrian, min moster och hennes två små barn, it was funny :D
nu ska ja göra lite matte och 1700-tal medans mamma gör amerikanska pannkakor till oss :D
bilder kanske kommer, :D justdet, vi var på toy's r us också innan vi åkte till lekstan och där köpte jag en hellokitty sak som man doppar i vatten så blir det en handduk :D kunde inte motstå :) bild kommer på den med , men jag vet inte när jag skall ladda upp bilderna från det jag fick från hm, kommer nog eventuellt imorgon :D för datan där uppe hackar , eller ah, blogg.se hackar på den så är inne på mammas stationära mac nu, hörs sen
puss haj!
töntig att jag gör sånt här?, inte det minsta...
feta amerikanska pannkakor :D så gott, med sirap, grädde, socker och färska hallon till :D
åt det till frukost hemma hos vera, an I liked it :D

Kommentarer
Postat av: amandaa

svar; hah aa från din hiss/diss ;))

pussss ;)<3

2010-03-30 @ 21:06:22
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0