måndag vecka 9

shue, rubriken talar om dagen ;), hatar måndagar :O, idag efter skolan kom joanna, så jag, hon , sofia k, och några killar från min klass gick ner till 4-gott och jag köpte en klubba, sen tog vi spårvagnen till avenyn och ringde anton och de igen efter de hade tatt spårvagnen från 4-gott hem t lucas, så skulle de komma t avenyn men naeee, så jag, joanna och sofia koch åkte t linnéplatsen och där hade anton en stinkbomb i fickan som han skulle lägga i min luva men istället sprängdes den i hans ficka där han hade handen i så hela hans hand luktade ÄGG ;s , sen la de in en i joannas luva så hon luktade också ägg, så gick vi efter en stund, så åkte vi t stan och därifrån åkte ja hem, jobbig dag men, kul :D
imorgon ska jag och verisen t stan och fika oså och sen ska vi hem t henne,
pussar

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0