min banan

hej, kom nyss hem från min banan :) vi hade RIKTIGT kul.
men hon drev med mig om en sak på hennes mobil och massa ''kärleks'' sms, som ja tyckte va as kul, men allt va bara en bluff, HAHA, det handlade om joanna, och ah ;) vi tillbringade vår dag i stan först, så gick vi in på bikbok och jag köpte ett par låtsas glasögon till mig ;) haha, vet inte varför, men va köpsugen :D men nu, närsomhelst så får mamma gäster :) och jag får ha huur tråkigt som helst :/ men ... HOLLYWOODFRUAR kommer (A)(A)(A), så bäst ! :D  idag är matchen iaf (frölunda), men ja kunde inte gå för ja ska plugga -.- och slappa ;) men nu vill jag gå ner och ta en liten gotta (godis) som mamma dukat fram för gästerna :D sen ska ja sätta mej framför en mattebok innan hollywood fruarna börjar,
kisses

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0