min dag :)

hej (igen) ;)
idag var jag ju i skolan, det var rätt kul :) , sen efter skolan åkte jag in till stan till min moster som jobbar där, så köpte jag donken mat ;) det var gööött, sen ringde antonia, vera och cornelia 200000 ggr till mig och sa att jag skulle möta de, så gjorde jag det, där var också joanna och isadora :D vi stod och prata lite sen gick vi :O sen så kolla vi lite, så skulle joanna och hennes hund hem, hennes hund var också med idag, så var det jag och issa då :D och vi åkte hem klockan 7, och vi skrattade nog hela tiden, om jag inte ''tänkt'' fel :P sen tog vi bussen hem då och vi skrattade HEELA tiden då med :D så skulle vi köpa med oss sushi hem men det va stängt på NÅÅÅBLE house ;) *noble house*, men jag kan inte uttala det så säger Nåble house ;) haha, så börja issa skratta för ja sa så? :O göllplött, så drog vi upp massa skämt på bussen hem så alla kolla på oss, och det va massa gamla skämt som vi tyckte va roliga :D vi är tuffa, vi vet :D nu saknar jag min joanna, ska ta och ringa henne :) pussar från mig, :D
haha, förrästen joanna gjorde ett rim till mig:
först var det lite saker , kom inte ihåg, sen va det; du dissar gucci, brukar handla på fiorucci .
MOHAHAH den ägde min kööörv!

Kommentarer
Postat av: julia

det där md dissar gucci och brukar handla på fiorucci har aston kommit på.

2010-03-16 @ 14:35:53
Postat av: vanessa

nämmen, woooow

jag skrev bara att hon skrev/sa det till mig,

seriöst ? :O

2010-03-16 @ 15:52:25
URL: http://baraanessaah.blogg.se/
Postat av: Isadora

hahaha Nåbel house xD

2010-03-16 @ 18:14:22

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0